Consultanta

Prelucrare sticla – Oferta de echipamente, accesorii, scule si dispozitive din domeniul de prelucrare sticla plana este foarte generoasa. Pe piata exista o multime de firme, mai mari sau mai mici, mai vechi sau mai noi, mai serioase sau mai putin serioase,  care ofera spre vanzare echipamente sau scule. Din dorinta de a vinde, de foarte multe ori, sunt omise informatii care, teoretic, pot face clientul sa ezite in luarea unei decizii; de multe ori sunt furnizate informatii distorsionate despre echipamentul respectiv si performantele sale astfel incat ”mireasa” sa para mai frumoasa; de multe ori se minte, pur si simplu, doar pentru a convinge clientul sa cumpere. 

De multe ori se exagereaza capacitatea de a oferi servicii tehnice postvanzare, sau piese de schimb si consumabile. Desi pare greu, corect este sa informezi clientul cu exactitate de capabilitatile echipamentului sau serviciului oferit, sa prezinti clar si precis ceea ce oferi postvanzare si care sunt limitele. Clientul va alege in cunostinta de cauza si, chiar daca nu va cumpara de la tine, va aprecia calitatea si profesionalismul celui care vrea sa vanda. Daca alege altceva, in cunostinta de cauza, …asta este! …sunt banii lui.

Problema apare cand vanzatorul nu este chiar onest iar clientul nu foarte tehnic sau informat. Aici intervine consultantul tehnic, cel care desface oferta tehnica a vanzatorului, o traduce pe intelesul clientului si ii ofera acestuia sfaturile corecte. Clientul alege …dar in cunostinta de cauza. Recomandam apelarea la serviciile unui consultant tehnic pentru domeniul de prelucrare sticla plana, pentru ca este o solutie ce poate salva multi, multi bani …si nervi si timp.

Laminare sticla – Acesta este domeniul nostru de maxima competenta. Activand de peste 10 ani ca si reprezentant al celui mai mare producator de cuptoare de laminare si folii de laminare din Europa, firma Hornos Industriales Pujol, am dobandit experienta pe masura. Solutiile tehnice propuse de noi sunt validate de rezultatele anterioare obtinute de clientii Pujol de pretutindeni. In acest sens, exista o preocupare permanenta de comunicare in interiorul grupului de reprezentanti Pujol: toate solutiile bune sunt share-uite.